במהלך 20 השנה האחרונות, למדנו לעומק את הצרכים ואת הנקודות הכואבות בניהול קליניקות בכל סדרי הגודל והתצורות. יצרנו מערכת שלא רק חזקה ואפקטיבית אלא גם גמישה ובעלת יכולות להתאמה אישית, על מנת שאף צורך לא ישאר ללא מענה. בעמוד זה תוכלו לקרוא על היכולות והכלים המרכזיים שהמערכת מספקת.
במערכת קיימים שלל כלים לניהול המטופלים בקליניקה בצורה נוחה ופרקטית על מנת לספק ראיה רחבה על כל האספקטים הקשורים למטופלים בקליניקה.
המידע והפעולות הכלולות: מצב רפואי, פרטי התקשרות, תשלומים, תצוגת וקביעת תורים או מעקבים, הוספת תזכורת אישית, וארכיון מסמכים.
כל המידע נגיש וניתן לעריכה בצורה מסודרת כך שכבר אין צורך לנהל כל רישום ידני בקלסרים או פתקים מפוזרים ומעבר לכך, ניתן לחסום ולאפשר גישה לכל אחד מבעלי התפקידים בקליניקה כדי לשמור על חסיון במידת הצורך. יתרון ייחודי נוסף הוא שניתן לצפות ולערוך מספר תיקי לקוחות במקביל בתצוגת לשוניות.
מתקפות סייבר או אירועים לא צפויים אחרים מעמידים את המידע שלכם בסכנה. חלק מהמידע יכול להיות רגיש מבחינה רפואית, ואף כזה שיכול לפגוע בבריאות של המטופלים במידה ולא תהיה לכם גישה אליו בזמנים קריטיים.
עם SimpleBox כבר אין צורך לדאוג מה יקרה במידה וכל המידע של הקליניקה יעלם, יישרף, ייפרץ, או כל טרגדיה אחרת שלא היינו מאחלים לאף אחד. זאת מכיוון שכל המידע המערכת מגובה באופן אוטומטי בשני אתרים שונים בעולם, ללא צורך התערבותכם, והוא זמין להורדה במספר פורמטים שונים המאפשרים שחזור מלא. ככה אתם יכולים ללכת לישון בידיעה שהמידע שלכם ושל מטופליכם שמור היטב.
יצאתם כבר והביתה ונזכרתם שצריך לשלוח מרשם חשוב לאחד המטופלים? תוכלו לעשות זאת בקלות דרך האפליקציה הייעודית והמתקדמת של SimpleBox, מהנייד או מהטאבלט.
אך לא רק זה, ניידות המערכת עוזרת לך לקבל תזכורות בזמן אמת, לראות לוחות זמנים , או להפיק דוחו”ת אינפורמטיבים בלי שתצטרכו להיות ליד עמדת מחשב, ובכך להיות עם היד על הדופק בכל מה שקשור לניהול השוטף של הקליניקה.
מה בנוגע למטופלים? לא שכחנו אותם. מטופל מזדמן או קבוע יוכל להתחבר לאפליקציה כמטופל שם יוכל לראות את התורים הבאים שלו ולערוך אותם, לקבוע תור חדש, לקרוא את ההנחיות לפגישה מתי שרק ירצה, ועוד.
הקליניקה היא קודם כל עסק, ולעקוב אחרי כל האספקטים הפיננסים זוהי משימה קשה, במיוחד אם עושים זאת ידנית או בטבלאות אקסל שפזורות בכל מקום. מכיוון שמערכת SimpleBox מנסה לתת מענה לכל צרכי הקליניקה, משולבים מספר כלים חזקים כדי להשיל מעליכם את ההתעסקות הפיננסית בשוטף, ולמנוע מגוון טעויות אנוש שיכולות להווצר ממעקב לקוי.
מכיוון שכל המידע כבר קיים במערכת, יש לה מספר יכולות מפתח כדי לסייע בניהול התקציב –
קביעה ושינוי של תורים, מעקבים, או פגישות הם משאבת זמן מרכזית לכל בעל קליניקה פרטית או למזכירה בקליניקות בינוניות וגדולות. אין סיבה שזה ימשיך לעבוד ככה, הזמן שלכם ושל עובדיכם חשוב מדי בשביל אדמיניסטרציה מהסוג הזה.
המטופלים שלכם יוכלו לקבוע תורים דרך אפליקציה יעודית או דרך עמוד אינטרנט שמיועד לכך. קיימת גם אפשרות להטמיע את מערכת קביעת התורים באתר שלכם, אם קיים כזה. יתרון זה מאפשר לכם לשמור על ייצוג אחיד בין הפלטפורמות השונות כדי לתת למטופלים ממשק נוח ומוכר.
אם כל זה לא מספיק, לא רק שהלקוחות יוכלו לתאם ולערוך את הפגישה בעצמם, אלא גם יוכלו לשלם עליה ישירות דרך התצורה בה הם השתמשו לקביעת התור. כך נחסך מכם לא רק התיאום המייאש, אלא גם תהליך גביית התשלום.
מטרת מחולל השאילתות היא לספק כלי נוסף לסיוע בהסקת מסקנות לגבי העסק. לעיתים תרצו לנתח תופעות או לעקוב אחר מגמות בקליניקה שלא ניתן לבצע ללא מבט רחב על הנתונים בצורה מסודרת.
כמה מטופלים הגיעו בחודש מרץ עד יוני, איזה מטופלים לא הגיעו לביקור כבר שבועיים, רשימת הכתובות והטלפונים של כל המטופלים באיזור חיוג 03. אלה הם רק דוגמאות לדו”חות שהמערכת יכולה להפיק באמצעות מספר קליקים פשוטים וללא ידע מקדים. את הדו”ח המופק אפשר דבר ראשון לשמור לשימוש חוזר בעתיד, ואח”כ לייצא, להדפיס או לשלוח לכל מי שיכול להפיק תועלת מהמידע.
לוח זמנים ברור ומנוהל היטב הוא עקרון מפתח בהשגת יעילות והתנהלות יעילה בקליניקה. בSimpleBox קיים דגש על נוחות ואפקטיביות בניהול היומן כדי למנוע תורות שמתפספסים, בזבוז זמן על סנכרון יומנים, מעקב לקוי אחר רשימת ממתינים, ועוד תופעות שכבר לא תכירו לאחר שתעברו להשתמש במערכת שלנו.
ביומן המתקדם שלנו תוכלו לצפות במספר יומנים במקביל בצורה מאורגנת לפי הצרכים שלכם – לפי קליניקה, חדר, מטפל, תחום עיסוק, שבועי, חודשי, יומי וכו’. קביעת התורים יכולה להתבצע ישירות מתצוגת היומן, וליצור תזכורות ופעולות אחרות בצורה אוטומטית. כמו כן במידה ויווצרו קונפליקטים עקב חגים, זימונים כפולים, וכדומה, המערכת תתריע כדי שתוכלו לעשות סדר מבעוד מועד.
מעבר לכל הדברים הרגילים, דאגנו ליצור מערכת יומן אינטרקטיבית שתחסוך לכם מעבר מיותר בין המסכים השונים (לדוגמא הקמת לקוח מיידית, הדפסה, חסימת תאריכים ושעות, ועוד שלל פעולות שזמינות ישירות מהיומן), וגם נותנת לכם את האפשרות לרשום הערות ברמת הפגישה שכל משתמשי המערכת יוכלו לראות ולדעת.
לוח זמנים ברור ומנוהל היטב הוא עקרון מפתח בהשגת יעילות והתנהלות יעילה בקליניקה. בSimpleBox קיים דגש על נוחות ואפקטיביות בניהול היומן כדי למנוע תורות שמתפספסים, בזבוז זמן על סנכרון יומנים, מעקב לקוי אחר רשימת ממתינים, ועוד תופעות שכבר לא תכירו לאחר שתעברו להשתמש במערכת שלנו.
ביומן המתקדם שלנו תוכלו לצפות במספר יומנים במקביל בצורה מאורגנת לפי הצרכים שלכם – לפי קליניקה, חדר, מטפל, תחום עיסוק, שבועי, חודשי, יומי וכו’. קביעת התורים יכולה להתבצע ישירות מתצוגת היומן, וליצור תזכורות ופעולות אחרות בצורה אוטומטית. כמו כן במידה ויווצרו קונפליקטים עקב חגים, זימונים כפולים, וכדומה, המערכת תתריע כדי שתוכלו לעשות סדר מבעוד מועד.
מעבר לכל הדברים הרגילים, דאגנו ליצור מערכת יומן אינטרקטיבית שתחסוך לכם מעבר מיותר בין המסכים השונים (לדוגמא הקמת לקוח מיידית, הדפסה, חסימת תאריכים ושעות, ועוד שלל פעולות שזמינות ישירות מהיומן), וגם נותנת לכם את האפשרות לרשום הערות ברמת הפגישה שכל משתמשי המערכת יוכלו לראות ולדעת.